Pokud je člověk ve svém životě spokojený, může být i spokojeným profesionálem. Zdroj profesní spokojenosti vnímáme ve dvou pilířích - jedním z nich je kompetentnost a druhým psychohygiena. Ptroto i tato kniha má dvě části, jedna z nich je zaměřena na užitečná témata při práci s klienty, druhá na péči o sebe. Kniha nabízí tipy, cvičení i teoretická východiska zaměřená na posílení sebevědomí klientů, empatii anebo zvládání stresu.Každou kapitolu uvozuje pohádkový příběh. Možná vás pobaví a možná vám pomůže podívat se na svou profesi z trochu jiné perspektivy.
Publikace je v digitální podobě zdarma dostupná na našem novém webu zde.
Za možnost vytvořit tuto publikace vděčíme projektu "Práce bez předsudků", který byl podpořen z prostředků EU za pomoci operačního programu Zaměstnanost.
Vydání

fb
Instagram
LinkedIn
Youtube