Pozor, nový termín kurzu motivace v poradenské praxi "Co platí na vašeho klienta". Nový termín 23. 4. 2013

Irina Milordová

Hledáte způsoby, jak motivovat klienty v kariérovém poradenství? Víte, proč se vám s některými klienty spolupracuje snadno a jiní jsou takřka "nečitelní"? Jak postupovat, když klient odmítá spolupracovat? Rádi byste si usnadnili vzájemnou komunikaci s klienty a předešli případným nedorozuměním?
Tak právě pro Vás je tu kurz motivace v poradenské praxi  "Co platí na vašeho klienta?"

Na kurzu se naučíte techniky, které vám pomohou aktivizovat a motivovat klienty, nastavit vzájemná pravidla spolupráce a usnadnit komunikaci. Vyzkoušíte si motivační pohovor v praxi, naučíte se odhadnout typologii klienta a pochopíte různé přístupy k jedincům s odlišnou motivací.
Dále se zaměříme na to, jak využít poznatky o motivaci k zlepšování vzájemné komunikace a k zvyšování spoluúčasti klientů za poradenský proces. Také si ukážeme jednoduché metody a nástroje k nastavení pravidel vzájemné spolupráce.
Na konci kurzu si odnesete pracovní listy, podle kterých můžete realizovat motivační aktivity ve Vaší poradenské praxi.
Evropská kontaktní skupina obdržela ocenění Národní cena kariérového poradenství 2012 v kategorii kariérového poradenství pro dospělé.

Kdy: 23. 4. 2013, 9:00 – 15:00
Kde: Dejvická 28, Praha 6
Lektorka: Ing. Helena Košťálová
Kapacita kurzu: max. 10 osob
Cena: 1950,- Kč / os.

Ještě stále jsou volná místa!

V případě zájmu kontaktujte Sandru Najmanovou na emailu: sandra.najmanova@ekscr.cz nebo na tel: 774 454 528.

Těšíme se na Vás!