Hledáme office manažera/manažerku!

Martin Petráš

Hledáme office manažera/manažerku! Jde o práci na zkrácený pracovní úvazek (0,6 – 0,8) na dobu určitou s možností prodloužení a nástupem od 15.5., v kanceláři na Praze 2. Office manažer/ka bude mít v kompetenci řízení chodu kanceláře naší organizace. Bude zajišťovat komunikaci s klienty, logistiku a přípravu kurzů. Ve spolupráci s finanční manažerkou se bude se rovněž podílet na správě finanční administrativy (fakturace, pokladna, cestovní příkazy).

Požadujeme:

  • zkušenost s řízením chodu kanceláře
  • velmi dobré organizační schopnosti 
  • klientský přístup a výborné komunikační dovednosti slovem i písmem
  • orientace ve finanční administrativě a účetnictví (fakturace, pokladna, cestovní příkazy)
  • velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel)
  • preciznost a systematičnost
  • samostatnost a zodpovědnost
  • znalost AJ minimálně na úrovni B1
  • min. SŠ vzdělání

Nabízíme:

  • zajímavou a smysluplnou práci v přátelském kolektivu
  • možnost uplatňovat a rozvíjet vlastní dovednosti a nápady
  • možnost dalšího vzdělávání a růstu
  • časovou flexibilitu
  • firemní telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • nástupní plat 19 500 Kč při úvazku 0,75

Délka trvání: 15.5.2017 - 31.8.2018

Nástup: 15.5.2017

Výše úvazku: 0,6 – 0,8 (24 – 32 hodin týdně)

Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete do 13.4.2017 na emailovou adresu martin.petras@ekscr.cz, kontaktní tel. 774 454 902.
Vybraní kandidáti a kandidátky budou po tomto termínu pozváni k dvoukolovému konkurzu, který se bude konat ve dnech 20. - 24.4.2017.