Hledáme administrativní/ho asistentku/asistenta!

Martin Petráš

Hledáme administrativní/ho asistentku/asistenta! Jde o práci na zkrácený pracovní úvazek (0,5 – 0,75 dle dohody) na dobu určitou s možností prodloužení v kanceláři v Praze - Vinohradech. Datum nástupu je 2. října (či dříve dle dohody). Asistent/ka bude mít na starosti kompletní provoz kanceláře menší vzdělávací a poradenské organizace. Bude zajišťovat komunikaci s klienty, logistiku a přípravu kurzů. Ve spolupráci s finanční manažerkou se bude se rovněž podílet na správě finanční administrativy (fakturace, pokladna, cestovní příkazy).

Požadujeme:

  • pečlivost a logické myšlení (nutné)
  • dobré organizační schopnosti
  • klientský přístup a výborné komunikační dovednosti slovem i písmem
  • uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel)
  • samostatnost a zodpovědnost
  • min. SŠ vzdělání
  • zkušenost s administrativou a účetnictvím výhodou (fakturace, pokladna, cestovní příkazy)

Nabízíme:

  • zajímavou a smysluplnou práci v přátelském kolektivu
  • možnost uplatňovat a rozvíjet vlastní dovednosti a nápady
  • možnost dalšího vzdělávání a růstu (účast na vybraných kurzech EKS zdarma)
  • časovou flexibilitu
  • firemní telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • plat po zaučení 20 250 Kč (při úvazku 0,75)

 

Délka trvání: 2.10.2017 - 31.8.2018

Nástup: 2.10.2017

Výše úvazku: 0,5 – 0,75 (20 – 30 hodin týdně)

Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete do 13.9.2017 na emailovou adresu martin.petras@ekscr.cz, kontaktní tel. 774 454 902.
Vybraní kandidáti a kandidátky budou po tomto termínu pozváni k dvoukolovému konkurzu, který se bude konat ve dnech 18. - 21.9.2017.